Lawatan lecturer

Arini lecturer dari fakulti mai lawat aku. PM Abdul Aziz Abdul Muti. Satu family dia bawak mai skali. Jenuh aku bagi direction nak mai ke NBCT. Last2 aku gak kena pi amik dia. Aku nak bawak dia masuk ke site tapi dia kata x yah la. Takut kena langgar kontena dia cakap, haha. Last2 aku bawak dia ke kedai makan dekat situ. Time tu la pulak penyelia aku x de kat site, pegi Gurun pehal tah. Adus problem, problem. Luckily PM Abdul Aziz kenal ngan penyelia aku sebab student dia dkt SPACE dulu. Erm leh kata semua ok la kot. Ada la dia tanya skit2, suruh isi borang ngan bincang pasal laporan. Satu mende yg aku mmg da agak mesti dia akan komen pasal 'keputihan' aku ni. Waa... need sunblock. Hari ahad ni sure kluar cari.
PM Abdul Aziz Abdul Muti, thanks for coming. Slamat bercuti di Penang.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Lawatan lecturer"

Post a Comment