Home Sweet Home

Yes, I'm officially at home now. Setelah berjaya mengharungi semester 7 dgn suka duka, akhirnya cuti kembali lagi. Bila dkt rumah, perkataan pagi mcm x de dlm kamus hidup aku. Lepas subuh tidur balik, bangun sure dah bole trus lunch, haha.
First thing yg aku buat bila balik rumah adalah gunting rambut. Yaa, aku rimas bila rambut panjang. Rambut pendek senang nak urus, jimat masa depan cermin dan kepala rasa sejuk skit. Lepas aku gunting rambut, time nak balik hujan la plak. So dengan berfikir pendek aku trus saja redah hujan tu. Sampai rumah dah basah lencun. Pastu mak aku tanya, "La, pasaipa x tunggu sampai hujan sereyat(berhenti)?". Aku pun jawab dgn tersenyum, "Lama dah x mandi hujan la mak"....

p/s: Sayonara UTM, sayonara my friends. Jumpa lagi semester depan, insyaallah kalo nyawa dan badan ni masih bersatu. Will miss all of you.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "Home Sweet Home"

  1. baskettoman_sg says:
    November 19, 2009 at 9:27 AM

    pergh najib mandi ujan.. aku x mandi ujan ni selsema batuk wei.. ang bleh plak pi serah diri... wei result dh kluaq.. waaaaa

  2. bijan87 says:
    November 19, 2009 at 4:56 PM

    waa aku da tgk result, patah hati huhu...

Post a Comment