Result

Semalam result UPSR kluar. 48,171 bebudak ni dapat semua A. Ramainya...Memang zaman dah berubah. Time zaman aku dulu sikit saja yg dpt 5A. Even sekolah aku hanya 3 orang saja yang dpt 5A time tu. Skarang ni satu sekolah dkt 40 orang dapat 5A. Termasuk yang dapat 5A dua orang sepupu aku, tahniah, tahniah. Nanti aku belanja 'makan angin' haha....

Ok enough dgn UPSR. Skarang kpd result aku plak. Aku da check semalam. Keputusannya?? Hmm biarlah rahsia tapi x begitu memberangsangkan sgt la. 4 flat tu mmg jauh panggang dari api la, silap2 ayam bbq tu dok ada dalam peti ais lagi (perosak bahasa!!). Nak kata gembira pun x, sedih sgt pun x. Aku redha saja la dgn result tu tapi masih ada lagi la ruang untuk diperbaiki. Akan aku usaha lagi sem depan, insyaallah....

Nota kaki: Tahniah kepada Afiq dan Iman cause dapat 5A. Pesan aku jgn cepat lupa diri sbb ni baru exam paling mudah. Exam yg seterusnya lagi mencabar.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Result"

Post a Comment