CONTEST MORTAR BOARD : The Beauty In Ugly




Oh yeah, sbb saya rasa mcm saya telah ditag, jadi saya pun tulis la pasal mende ni( even dah dkt seminggu kena tag, sori eh Cik Diana). Tapi x masuk kot pertandingan tu, just saja suka2 tulis pasal xde lg tulis post pasal convo aritu...

Actually saya pun x de gmbr yg betul2 menarik sgt nak upload dkt sini sebenarnya. Semua gambar biasa2 je. Gambar pegang bunga, gambar dgn parents, gambar dengan kawan2 sekelas, ngan roomate, gambar depan pintu gerbang UTM.... semua yg common je, kira yg orang lain pun ada buat la. X de pun gambar yang kira mmg lain dari yg lain la,yg mmg boom meletup lah...

Tapi apa gunanya buat post ni kalo x de letak gambar betul x, so setelah melihat-lihat pemenangnya adalah (trrrrrrrrr...(itu bunyi drum roll tau)).....




Yaa saya memilih gambar ni. Gambar ni menunjukkan saya ngan 3 orang classmate saya, Mok, Adi ngan Reza yg tengah membaling topi convo. Gambar ni sebenarnya biasa je sbb org lain pun ada buat gak, cuma gambar ni menimbulkan satu persoalan kepada saya.

Persoalannya kenapa 4 orang baling topi convo hanya 2 yang tinggal??? Mana lg 2 topi convo???

(a) Yg lagi 2 baling tinggi sgt, x muat skrin kamera
(b) Tersangkut dkt pokok, bumbung, kapal terbang dan yg seangkatan dgnnya...
(c) Yg lagi 2 org tu sebenarnya x baling apa pun, just gimik jaaa...
(d) Topi tu sebenarnya ter'hide' di sebalik topi yg lg 2 tu
(e) Ditiup angin dan jatuh dkt tmpt lain

Selamat menjawab =P

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "CONTEST MORTAR BOARD : The Beauty In Ugly"

Post a Comment