Raya bersama member

Rabu (23/09/2009)

Aku ke Alor Setar beraya di rumah2 member aku dari Kedah. Dengan menumpang keta kancil ciky, kami (aku, ciky ngan adik dia) bertolak lepas zohor. First destination yg diserbu, rumah Farid dkt Kota Sarang Semut. So, mcm biasa raya sure salam-mkn-sembang pastu balik. Final Destination kami ke rumah Adi dkt pekan Aloq Staq. Dkt rumah Adi agak meriah skit sbb penuh ngan member2 sekolah dia ngan member2 adik dia. So, mcm biasa salam-mkn-sembang pastu balik. On the way balik kami singgah rfc (Radix Fried Chicken) dkt Sungai Petani. Gila ramai org, dkt setengah jam gak aku beratur nk beli.

Khamis (24/09/2009)

Aku ada reunion ngan member2 sekolah rendah dulu. Lama gila x jumpa. Muka semua dah lain. Badan pun dah lain. Ada yg dulu mcm t*** **s dah tukar jadi slim gila. Betul x tipu, sumpah. Yg da kawen pun ada, siap da mengandung lagi. Bila dah kumpul tu mula la bukak balik citer2 zaman sekolah dulu. Pastu gelak ramai2. Hai kenangan,kenangan.....
Petangnya Adi and the geng mai umah aku. Kira lawatan balas semalam la kot. Jenuh gak aku bagi direction pakai sms dari taman koskam nk ke umah aku. Sampai berjogging aku menjemput diaorang. Anyway thanks a lot sebab sudi datang. Sori, byk kuih dah abis....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "Raya bersama member"

  1. baskettoman_sg says:
    October 31, 2009 at 6:32 PM

    haha.. punya la syok raya kat penang sampai aku tetidoq time driving.. bahaya sungguh!

Post a Comment