Raya, raya, raya

Ahaks, raya menjelma lagi. Even x brapa seronok mcm time kecik2 dulu, aku still enjoy the raya mood. Kalo nak disimpulkan raya aku sama ja lebih kurang tentatif dia tiap2 tahun. Pepagi lepas sembahyang raya dan aktiviti bermaaf-maafan aku akan ke rumah member2 sekolah lama aku. Then lps balik aku akan layan mana2 sedara mara aku yg mai rumah. Time ni la nak berjumpa ngan sepupu2 aku & generasi2 yg baru lahir yg aku x penah kenal dulu. Even tiap2 tahun sure ada anak2 kecil cute yg baru dan aku akan start tanya " mak ni anak sapa?" Owh, rumah tok sebelah ayah aku just sebelah rumah aku jaa, so rumah aku ni mcm menjadi center utk sedara mara mai. Bila ptg skit aku akan ke rumah tok sebelah mak aku plak yg jauhnya mcm pi tmn u la. Duit raya, ermm disebabkan aku yg paling bongsu so semua duit raya akan menghala kt aku haha. Even dah besar still dpt duit raya tapi x semua bagi la. Selalunya sedara mara yg rapat jee yg bagi.
Kepada sesiapa yg baca ni aku nk ucapkan:
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN
p/s: jemput la mai rumah noo....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Raya, raya, raya"

Post a Comment