Keja oh keja

Assalamualaikum para pembaca budiman semua (ada org baca ke???)
Hurm lama jugak aku menghilangkan diri noo. Ntahla aku sebenarnya malas nak update blog ni, tapi nak delete pun sayang.
Orait status skrg mmg aku da keja. Alhamdulillah, setelah beberapa bulan berusaha akhirnya rezeki aku mai gak, berkat bulan ramadhan. Bila diingatkan balik, mmg susah gak aku nak dapat keja, byk jgk interview yg dah pi tapi x lekat satu pun. Bila baca dlm fb, kawan2 aku ramai yg da dpt keja, tertekan gak aku. Ada yg x tau nak pilih offer mana la, ada yg complain malas nk keja la, siap ada yg amik gambar time keja lg. Sila maklum aku x dengki ngan sapa2 pun ok, cuma aku jeles. Selalunya mak akulah tempat aku mengadu bila terkenangkan nasib aku ni, dan mak aku x penah jemu bagi semangat dkt aku.
Dan skrg inilah dia, terlempar aku di PJ, menongkah arus LDP setiap hari ke lubuk rezeki. Alhamdulillah, aku suka ngan tempat keja aku ni. Staffnya sgt ramah dan mengambil berat terhadap aku especially Miss Leong yg asyik tanya aku ok ke x keja kt sini. X lupa gak brader Nizam & Faris yg slalu bagi tunjuk ajar dkt aku. Trimas semua....
Tiada lagi masa utk tidur lepas subuh, tiada lagi masa utk main pc game, just focus on your work.

"Goodbye halcyon day"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Keja oh keja"

Post a Comment