Da power puff girl

Hari ni aku tolong sorang akak dari bahagian Mechanical & Electrical (M&E) ukur jalan sana sini. Tujuannya adalah utk traffic management dlm kawasan pelabuhan yg mmg bersepah ngan lori kontena kiri kanan depan belakang. Sebabnya excavation akan dilakukan utk tanam culvert box utk lay mcm2 services cable cam air, elektrik ngan fire piping system. So ada jalan yg akan ditutup dan lencongan perlu dilakukan.
Lps abis tlg, dia belanja aku minum dkt kantin utk pemandu2 kontena punya. So kalo dah nama pemandu kontena punya tempat, yg dkt situ semuanya laki la. Bila aku ngan akak ni masuk je dlm kantin, semua org pandang. Alamak, segannya aku!. Siap ada yg dok pewitt lagi. Dalam hati aku kata: "Diaorang ni x penah tgk pompuan ke? Seb baik bkn awek aku, kalo x aku cucuk bijik mata korang semua haha..."
Tapi aku tgk akak ni rilek je, x kisah pun org kacau dia. Aku plak yg segan lebih2. Hati kental beb pompuan ni. Kak Syapidah, you are power puff girl. Tabik spring!!!

Owh btw, akak ni dah kawin OK!
------------------------------------------------------------------------------------------------
Dah dua hari aku ditugaskan supervise precast culvert box lps 2 minggu lebih aku jaga jambatan. Culvert box ni akan digunakan utk tempatkan services ( Ni la sbbnya aku kena tlg akak tu). Lps dpt drawing aku tgk mcm ada yg pelik ngan reinforcement dia. Ni da silap buat ni! Ikut drawing asal 5T10 tapi ada org redesign jadi 4T12. Masalahnya mat2 bangla ni pi buat 4T10. Time aku sedar tu dah 154 bijik dah casting! Damn, nak buat camna ni?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Da power puff girl"

Post a Comment