Seminggu LI

Sedar x sedar dah seminggu aku LI. Syukur semuanya berjalan ngan lancar. Aku LI ngan Jamil Ghani Construction. Aha walaupun nama mcm tokei kedai runcit jee tapi jgn pandang rendah ngan pakcik jamil ni, dia kontraktor kelas A beb. Aku ditempatkan dkt projek pelebaran pelabuhan dkt Penang Port. Secara ringkas projek ni libatkan kerja2 di laut & aku x tau berenang, damn good!! Byk jugak benda yg aku dah belajaq. Aku akan try post sikit demi sikit apa yg aku dah belajaq. Kerja 6 hari seminggu, 8.30 a.m. sampai 5.30 p.m. Apa yg aku sedar makin lama aku makin "putih" huhu....Pembinaan jambatan ke wharf baru



Melakukan piling di dlm laut


Precast slab digunakan diikuti second casting

Membina wharf baru

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "Seminggu LI"

  1. baskettoman_sg says:
    May 17, 2009 at 6:48 PM

    najib dh ada blog.. haha

  2. bijan87 says:
    May 17, 2009 at 10:19 PM

    Yaa,welcome, welcome
    Thanks for reading my blog
    Do come always ok =P

Post a Comment